Ikväll ska jag sova iallafall

Igår satt jag uppe till kl 2. Och jag hade svårt att sova så jag somnade vid halv 4... Därför tänker jag prioritera sömnen intatt!! Jag ska alldeles straxens gå och lägga mig. Imorron har vi en lång sovmorgon till 9:50. antingen ska jag utnttja den till sömn eller till någon uppgift. Får se ur de blir. Jag har iaf svarat på 14 frågor inför NO-provet. Bara 23 kvar... Men det löser sig imorron. Godnatt och sov så gott nu! ♥



Bild från två veckor sen med mitt lag på Visby!



Postat av: beccis

vad tycker du om min outfit idag? :)

2011-10-25 @ 13:12:56
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!