Höstväder!

Jag måste nog vara en av de få i Sverige som tycker om höstvädret, blåser och regnar. Riktigt mysigt faktist, även fast man blir blöt och håret blir katastrof så är det rätt härligt ändå!

Hämtade hunden på dagis. Hoppade av vid sluthållplatsen som vanligt när jag åker med Elvis. Precis när jag klev av bussen så började det regna, och bara några minuter senare så öste det ner. Men det gjorde inte mej så mycket, även fast jag blev genomblöt. Min hund ville bara hem så fort som möjligt.

Nu ska jag göra en kopp thé och sedan börja plugga lite inför matteprovet imorrn!

Min söta hund i höstrusket

Jag påväg hem från bussen

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!