Hälsningar från Cypern

Här kommer lite hälsningar från Cypern! För det första hade jag hört att vi skulle ha en lägenhet. Och då hade jag tänkt mig något litet hus med två rum och kök typ. Och jag visste att vi skulle ha pool. Men också här hade jag tänkt mig något litet. Men så är det inte. Vi bor i ett hus i ett litet mysigt kvarter. Alla hus här är vita och fyrkantiga och på tomterna växer bananträd och andra växter som jag inte vet vad det är. Huset är jättefint! Och ganska stort. Det har tre våningar, trädgård, pool och utegrill. Alla rum har egen balkong och egen toa med badkar. Jag och min brorsa delar rum på andra våningen. På taket har vi en takterass så är toppen mysigt. Och himlen här var helt underbar vid solnedgången! Den vackraste himel jag sett. Om den är likadan imorron ska jag fotta så ni kan få se. Några meter bort från oss bor mina kusiner i ett lika sant hus. Jag har nyss kommit hem från deras hus då vi satt ute och spelade nått roligt spel på deras "iPad" kopia. Nu ska jag inte skryta mer, Ronja och Alice kommer snart radera denna text om jag skriver mer. Vi har internet i huset så därför jag kan blogga. Om jag lånar någons data kanske jag kan uppdatera med bilder. Får de hur de blir med de. Godnatt nu!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!