Halloween

igår efter träningen ringde Jimmy mig och frågade om jag ville komma på festen han var på. Först ville jag inte, kännde liksom ingen där och jag dricker inte så skulle inte ha något att göra, men sen fick jag prata med josefin som gick i min klass i typ 2an så då gick jag dit. Sen när jag kom dit hade jossan redan gått aja men det var rätt roligt ändå :) Sen vid typ halv 4 gick vi hem till jimmy och somnade inte föräns typ 5 så är jätte trött idag. 

men det är ju höst lov så om ett tag ska jag möta upp alice sen jacob och sen hedda så ska vi på bio. Det blir parnormal activity, har ju redan sätt den men kan lätt se den igen för deras skull ;) 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!