Gymnastik tävling

Kom hem från skolan för ett tag sen. På morgonen hade vi arbetspass så då jobbade jag med matten sen på No lektionen fick vi ha matte lektion så då hann jag ställa massa frågor och på bildlektionen var det Matte prov. Det kändes som det gick rätt bra faktiskt.  Sista lektionen såg vi en film som heter prinsessan.. Jag mår dåligt av sånna filmer. Den var bara för pinsam. vi ska se klart den imorgon. 

Om en timme typ ska jag och jimmy åka och kolla på Hanna och Emilia när dom tävlar i gymnastik, det ska bli kul var länge sen jag var på en gymnastik tävling. 


truppligan för typ 2 år sedan då jag fortfarande tränade gymnastik.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!