God Morgon!

Vaknade precis, så ligger i sängen med datorn och har det lite mysigt. Orkade inte blogga igår, jag hann börja på ett inlägg med sen somnade jag med datorn på magen i sängen.

Igår var vi hos mormor på eftermiddagen, och sen på kvällen gick jag till Hanna och såg på film med Ronja, Andreas, Jacob, Fredrik och Hanna såklart. Först såg vi the grudge, skitläskig när vi såg den, men inte nu efteråt. Sen såg vi Kenny Begins (Kenny Starfighter), jag han bara se lite i början  innan jag var tvungen att gå, fast den har jag redan sett innan. Vilket jag tror att resten av svenska folket också har gjort.

Nu ska jag klä på mig och äta lite frukort, sen åker jag och pappa ut till båtklubben och fixar lite med båten! Ha de bra!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!