Freeeeedag!

Gick upp tio i åtta i ren panik att jag hade försovit mej. Så springer jag ner och börjar göra i ordning frukost och inser att jag är en timma för tidig. Så nu sittter jag i soffan och äter lite. Börjar halv tio så det är ett bra tag kvar.

Idag är det inte heller vanligt schema, vi har en såkallad IUP dag. Lite vanliga lektioner, sen ska vi fylla i något på Unikum, nån bedömmning eller nått. Vi har ett arbetspass också, då får man jobba med vad man vill, jag ska jobba med min bild så att jag äntligen blir klar med den!

Efter skolan ska jag och Ronja ner till slottsparken och fota lite fina höstbilder! :)





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!