Fredag!

Godmorgon! Idag är det fredag och jag är fortfarande sjuk. Idag hade vi inga lektioner i skolan, bara skoljoggen, men eftersom jag är sjuk så har jag pratat med andreas så jag kan göra den vid ett annat tillfälle. Snart kommer mamma hem och fixar mat till mig och Ida, min lilla syster är också sjuk. Sen klockan halv tre om jag piggnar till mig så ska jag till frisören. vet inte hur jag ska göra med mitt hår blondin, brunett, brunett, blondin??? gaah det är super svårt, skulle vilja mörka upp det lite nu till hösten men ändå inte bli hel brunett.. Får väll prata lite med min frisör Felicia :)
hennes hårfärg tkr jag är jätte fin fast fet inte om jag vågar gå från blond till ljusbrunt haha vi får se ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!