...

Usch, allt känns lite jobbigt just nu. Stressigt och så. Har massa plugg, prov och inlämningsuppgifter. Och liggar redan massa efter som jag skrivit tidigare. Och imorron efter skolan har jag gymnastik tävling. Och på fredag morron åker jag mot Gottland och Visby för att vara med i Visbycupen, ännu en gymnastiktävling. Såklart det är roligt att tävla. Men nu kommer tävlingarna ta upp min torsdag, fredag, lördag och söndag. Sen veckan efter tävlingarna det är det matteprov, spanskaprov och SOprov tror jag. Jag kommer falla ihop nån stanns på vägen innnan det...

Men när det är lite stressigt och jobbigt är det underbart att ha den här lilla vännen. Så här sträckte hon ut sig imorse för att jag skulle klia henne på magen. Kärlek till min lilla katt!! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!