En medaljhelg!

Har ganska nydligen vaknat efter en liten powernap. Den här helgen har varit väldigt lyckat. En medaljhelg! I torsdags efter skolan med RM laget (alltså inte mitt egna lag). Men det gick bra! Vi fick brons, och jag vet inte hur länge sen det var jag senast tog en medalj. Behövdes helt klar en ny till samlingen ;) Sen fredag morgon åkte jag iväg med mitt nya USM lag mot Gottland, Visby. Det var första resan ihop och första tävlingeen tsm så det har varit jätteroligt!! Man har lärt känna alla så mycket bättre. Och tävlingen gick också riktigt bra vilket såklart gör att alla blir mycket gladare. Vi deltog bara i två av tre grenar eftersom vi är ett nytt lag och inte har någon gemensat fristående (dans). Men i de två grenarna tog vi GULD!!. Underbart, älskar Visby! Men nu måste jag plugga för missade matteprovet i fredags så måste göra det imorron innan skolan. Usch, kan knappt G delen. Men bara jag pluggar på lite ikväll så ska det nog gå bra ändå!


Tävlingens snyggaste skouppställning!!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!