Dag 2

Idag har vi mest varit runt omkring här där vi bor. Först var jag med familjen vid vår pool, jag måste ju bara ha världens töntigaste familj! Vi betedde oss som ett gäng ungdommar på ett läger. Men de va härligt. Bara inga av våra grannar såg ;) sen gick vi ner till kusinerna och sola o bada i deras pool. Jag flöt runt på en madrass i poolen. Skulle vart underbart skönt, om det inte vart för de två rastlösa storebrorsor som underhöll sig genom att skätta ner mig och min andra kusinl. Mest drabbad blev ju jag eftersom jag låg så "bra" till när jag låg mitt i poolen. Tillslut fick vi införa betalning för den som skvätte ner någon. 1 euro per gång man skvätter. Det hjälpte, iaf när mamma var inärheten. Efter så snorklade jag pappa och kusinen. Det är faktiskt ganska bra snorkling här. Iaf dm stora fiskar. Såg två plattfiskar oxå! Det tyckte jag va lite coolt. Solen går ner klockan 5 här!! Känns jättetidigt! Och den går upp kl 6... Jag och mina kusiner stod på takterassen länge med kikare och spionerade på folk. Galet töntigt men sjukt kul. Hoppas deg är lagligt bara. Imorron ska vi till sköldpadds stranden. Hoppas den heter så aven anledning. Vi såg ett stort skal från en sköldpadda som hade spolats upp på en klippa. Åhh jag vill så gärna se en sköldpadda i det fria!! Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!