Bara några få timmar kvar

Känner mig stressad. Blir stressad av att inte ha något att packa. Lite konstigt kanske men något har man ju alltid glömt. Och det stressar mig att jag inte kon komma på vad jag glömt! Jag ska iaf försöka sova snart och hoppas på att allt är med. Om 3 och en halv timme ska jag upp igen. Vi ska lämna huset kl 03.30. För er som missat det ska jag alltså till Cypern med min familj och mina kusiners familj. Blir alltså jag och 3 killar, min brorsa och mina två kusiner. Får se hur jag överlever en hel vecka ;) Ha ett toppen höstlov!! Kanske har vi internet i lägenheten så att jag kan blogga lite. Men vet inte hur mycket tid det blir för sånt. Godnatt! ♥



Hejdå!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!