23:16

Godkväll (skrev jag verkligen de?)
Precis som de andra två har sagt så har vi haft Öppet Hus i skolan idag. Först hade vi några vanliga tråkiga lektioner.

Efter skolan så hade vi lite tid över, så då gick jag, Mimmi och Julia hem till mig och kollade på de senaste desperate housewifes avsnitten. Eller egentligen så kollade vi nog inte så mycket, vi satt nog å prata skit mestadels av tiden.

På öppna huset satt jag i kassan tillsammans med bla. Ronja och några fler.
När resten av klassen städade så tyckte vi att vi hade gjort tillräckligt för dagen, så jag, Julia, Mimmi, Linus, Fredrik, Oskar och Tomas gick till pizzerian och åt middag där. Efter en lång dag så var vi riktigt hungriga. Men pizzerian var helt proppfull med folk och alla väntade på sin mat, så det tog 40 minuter tills vi fick vår mat, helt sjukt!

Lite senare på kvällen så följde jag med pappa till farmor. Hennes dator hade tydligen gått sönder, så hon behövde hjälp. Men datorn hade inte gått sönder utan det var bara skravsladden som var trasig, som tur va!

Nu är jag riktigt trött och ska sova så godnatt! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!