when you say nothing at all

sitter här inne på mitt lilla rum och försker lära mig spela gitarr. Fatta mysigt, sommar kvällar om man kunde spela :D fast nu kan ju jag inte spela men skit samma. Hittade en as bra sida som man kunde spela rythmer för det är för svårt med acord :P Försker i alla fall lära mig When you say nothing at all, as svårt men jag ska lära mig den till slut i alla fall fast kanske inte idag! ;) nu ska jag snart upp och ta en dusch sen träffa älskling ikväll igen :) <33333


Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh är så roligt att spela guitar! :D

2011-11-08 @ 23:13:14
URL: http://adaras.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!