Utvecklingssamtal

Gick upp relativt tidigt imorrse, i hopp om att jag skulle hinna duscha. Men eftersom jag snoozar i femtio minuter så han jag inte duscha. Men hann platta håret iaf! Inte varje dag mitt hår är plattat!

Inga ansträngande lektioner idag precis. På musiken fick vi stå som en kör och sjunga julsånger tillsammans. Lite mysigt tycker ja och vår musiklärare spelade pianio, lite november mys! Snart är det ju faktist advent!

Efter skolan mötte jag upp mamma på Strandtorget så gick vi in på Clara & Co å fikade lite. Pappa kom dit, sen gick  vi tillbaka till skolan och hade utvecklingssamtal. Har ju ny mentor nu eftersom min förra slutade. Men jag tycker att det gick bra iaf.


Fika med mami ♥

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!