Jag blir kvar i lilla Sverige

Var en bra tisdag idag tycker jag. Räknade matte i nästan en timma efter skolan. Duktigt, men kom ändå inte längre än två sidor...

Inatt åker pappa till Ecuador. Kan väl hända att jag är lite avundsjuk. Men han ska väl mest hänga med chokladplantorna. Och på choklad provningar kanske. Och det kan ju faktiskt också vara trevligt. Pappa är nämligen kändis i chokladvärlden, med lite överdrift kanske. Han är iaf ordörande innom svenska chokladakademin. Ganska nice! När olika chokladförlag smörar lite för pappa får han hem kartonger med choklad. Trevligt för mig. Och inatt är han alltså bjuden till Ecuador inför någon stor mässa om jag förstått rätt. Så kommer han inte hem förns på måndag.  

Nu ska jag försöka bli klar med min engelska text. Kan inte skjuta upp på det längre...

Kram Hanna! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!