Lite jukänsla iallafall

Nu börjar de bli julkänsla på riktigt!! Även om jag fortfarande inte kan fatta att det är första advent imorron.

Elise och jag var och shoppade idag. Superhärligt!! Jag shoppade dock inte så mycket. Faktiskt bara en tröja. Men jag har spanat in endel kläder som jag vill ha. Så bara det blir tid över ska jag plocka hem mer. Vi gick runt vid Kungsgatan och de och i varje butik spelades julmusik och på gatorna hängde julbelysningen uppe. Mysigt! Efer att alla butiker började stänga segade vi oss kvar lite. Kolade på någon kille som sprayade vackra och häftiga tavlor. Och jag bara beundrar människor som han som kan göra ett arbete så snabbt utan att riktigt bry sig om det skulle bli lite lite fel. För det blir de som gör dem så perfekta. Jag får se och lära.




Igår tog jag också på mig det stora uppdraget att måla klart målningen som jag börjat måla på bildlektionerna i skolan. The Starry Night heter orginalet och är gjord av Vincent van Gogh. Fast de jag målat av är inte Vincents orginal bild visade set sig... Iallafall, såhär blev resultatet. Är inte helnöjd men med tanka på att jag aldrig tidigare målat av en bild på det här sättet förut så känns det ändå helt okej. Nu har jag bara lite små detaljer kvar, endel tänkte jag bara göra med svart penna.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!