Städning på G

Så var veckan över. En vecka som kännts väldigt lång. Men det gör dom alltid efter lov. Jag har iaf bara vart hemma idag. Med huset för mig själv. Pappa är i Ecuador, Jens på klättertävling och mamma i Uppsala för att hämta hem våra husdjur som bode där medans vi var på Cypern. Så jag har varit hemma och sett film, städat och kollat igenom gamla bilder, teckningar mm som jag hittat i olika mappar och lådor. Ganska mysigt. Hittade massor av fina vykort och brev. Det var jätteroligt att läsa dem. Och jag är så glad att jag faktiskt lagt dem på hög. Hur mysiga och gulliga brav som helst!


Nu är alltså mina kaninger och min underbara katt hemma!! Åhh vad jag saknat henne!!! Mer än jag anat. Hon är verkligen en solstråle i vardagen. Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid henne. Imorron sja jag upp ganska tidigt för att klättra. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!