En trött torsdag

Kände mig väldigt trött idag. Ändå är det den dag jag slutar tidigast i skolan på. Men eftersom min träning börjat kl 16:30 inner jag inte göra så mycket innan jag ska iväg ändå. Kröp ner under mitt duntäckte och vilade lite för att jag kände mig så frusen och trött. Och sen kände jag inte alls för att stiga upp för att göra mig iordning och cykla till träningen. Men tillslut gick jag upp ändå. Solen hade redan börjat gå ner när jag började cykla. Redan vid lite efter 4! Örenen frös ordentligt i farvinden och på ängarna var det dimma. Sjukt, vintern är snart här. Men när man tänker efter... Det är ju faktiskt november. Så så konstigt kanske det inte är ändå. Men som alltid när jag är som mins taggad blir träningarna av någon anledning bra. Körde lite dubbel halv från trampolinen så kändes bra. Men bäst kändes det ändå att jag körde skruvar igen. Av någon anledning kände jag skräck för att köra dem och vägrade på varven. Men nu bestämde jag mig och efteråt kändes de bara töntigt att jag vägrat på dem...

Ska sova tidigt ikväll tänkte jag. Får se hur det går. Här får ni en bild från Cypern när vi var och klättrade i bergen bara för att jag inte har någon passande bild. Godnatt och sov gott!! ♥




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!