Tuesday

Precis hemkommen från träningen, är helt slut så jag hoppas på att somna snabbt nu ikväll. Ligger ihopprullad som en liten korv med mitt täcke.
Riktigt jobbig träning,  men som också gick väldigt bra. Innan ispasset så hade vi ett möte, för att stämningen i laget har varit så tråkig. Men ja tycker inte att det blev så mycket ändå efteråt. De mesta dem sa va väldigt självklara saker som inte ens behövs tas upp.
Innan det så var jag och pappa på öppet hus på Mikael Elias gymnasium i stan. Trodde att skolan skulle va större, då den va pytteliten verkligen. Kändes inte som en skola för mig precis. Dessutom är det jättelång resväg och det är jättemycket plugg där, värsta satsarskolan.
Nu hat jag tänkt att sova så att jag somna relativt tidigt ikväll, fast tror inte de kommer hå så bra för ja drack o'boy för en stund sen,  men godnatt ändå!
image description
Dagens:
Linne: H&M
Tröja: Soaked in Luxery
Jeans: Levis
Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!