Torsdagsmys

Kollade på Grimm tidigare ikväll, nån lite halvläskig serie som går på 6:an. Kommer inte kunna sova, eller framförallt inte våga springa i skogen längre. Efter de kom det en jätterolig film, GET SMART heter den. Riktgt rolig, men jag han inte se klart den för att jag skulle gå och lägga mig så att jag skulle hinna läsa lite ur min bok också. Måste hinna bli klar med den snart, så ska jag hinna läsa en till och sedan nå himla analysering som ska va inne inne julbetygen sätts.  Godnatt sålänge, har arbetspass innan lunch imorrn och då hinner jag nog blogga lite ;)
image description
Godnight / Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!