Tänk om vi vore som delfiner

Ojojoj, jag borde verkligen sova. Men igentligen. Vilket slöseria att sova!? Tar ju upp över en tredjedel av våra liv (ja, jag googlade på det). Vi borde vara som delfiner. För har hört att de sover med ena hjärnhalvan i taget. Så att de kan vara vakna hela natten! Visst är det så?? Skulle vara så mycket smartare. Tänk vad mycket vi människor skulle hinna med då. Nää, nu får jag väl inse att jag inte är en delfin. Godnatt på er.

Bara en av mina otroligt djupa tanker...


Postat av: Felicia

jag älskar att höra vad folk har för olika åsikter. Så nu undrar jag hur just DU tycker att en bra blogg är! :)

2011-11-13 @ 17:44:18
URL: http://Fotokobran.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!