Stan

Precis hemkommen från stan. Riktigt trevligt att jag var utelåst ett tag innan jag insåg att mina föreldrar hade lagt ut en nyckel. 

Jag, Hedda och Ronja åkte in till stan vid halv ett ungefär. Käkade lunch på Pizza Hut Medis. Efter de tog vi tuben till centralen och gick runt och kollade lite. Tog oss till en pytteliten butik på centralbron där dom (nästan) bara sålde iPhone skal. Så både jag och Ronja köpte ett. Alla skal där kostar bara 60 kr!! Vissa var faktist riktigt snygga, andra inte, men ändå. Värsta tipset, gå dit!!

Hedda behövde åka hem efter det, men jag och Ronja var kvar. Vi gick till gallerian och kollade lite där. Jag köpte en jätteskön tröja på bikbok.



Alice




Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

SV: Tack saknar dig med! <3

2011-11-02 @ 18:16:04
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!