Söndag

Nästan hela dagen har spenderats tillsammans med min familj idag. Imorrse efter att Hedda hade gått så pluggade jag lite franska faktisk.
Nångång runt två så åkte vi till min farmor som fyllde år idag. Grattis på 67års dagen farmor! Där träffade vi våra halv/bonus kusiner. Den ena såg jag senaste gången på min konfirmation och den andra var det flera år sen sen sist. Vi fikande i några timmar sen åkte vi hem för att ja skulle iväg på träning.
Tränade från halv sju till halv tio, lite småseg träning sådär. Usch, att träna en söndagkväll är inge vidare kul precis. Nu sk jag soooova. Äntligen, har så sjukt ont i hela kroppen så de ska bli skönt med lite sömn.
image description
Godnatt / Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!