Sjuk

hata att vara sjuk, hata att jag missar engelska provet, hata att jag inte har no grejerna hemma så jag kan plugga tills läxförhöret. Ingen bra dag idag. Har knappt sovit något i natt. Somnade rätt tidigt men vaknade igen vid 12-1 och kunde inte sova. Gick upp till mamma och fick lite alvedon och sånt. Sen vaknade jag igen vid 5 på morgonen sen vid 6 vaknade älsklingen och smsade lite med mig.  

Har precis kollar på film. Sarahs Nyckel. Boken och filmen jag ska göra en uppsats om nästa vecka. Nu är pappa och handlar suchi till mig :) Ha en bra dag!

image description
Världens bästa kompis när man är sjuk



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!