Sista dagen på lovet

Har tillbringat sista dagen på lovet tillsammans med min familj, lite mysigt sådär.

Åkte till Farsta Centrum för att mamma skulle kolla på nån grej. Men istället så blev det jag och Axel som shoppade. Eller njaa, Axel shoppade mycket, itne jag. Jag köpte en skjorta och en kofta. Gick på 900, så det räckte ;)
Efteråt så åkte vi in till stan för att hämta mormor. Hon har vart i Dalarna, så hon kom med bussen till Stockholm. Hur mycket packning som helst, helt sjukt nästan! Sjuktsade hem henne, och sedan åkte vi hem.
Pappa hade lagat supergod middag till oss när vi kom hem, mummms!

Risig bild, men skjortan som jag köpte. 399:- 365 SUNSHINE - MQ

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!