Saturday

Har varit och jobbat på julmarknaden. Det var faktiskt inte så hemskt som jag trodde det skulle vara. Visserligen var det kallt och jag kände ingen av dem som jag stod vid ståndet med. Men tillslut vart det faktiskt roligt, en gemensam kompis till mej och den andra killen som va där med mig. Så det var helt okej, dessutom var det bara en timma som jag var där, medans andra fick va där mycket längre! Pappa skjutsade mig till Husby för träning. Jag var jättetaggad på att träna, men sen när jag kom dit så var alla jättebittra, dryga och tråkiga. Det hade tydligen hänt nånting på träningen igår, därför var alla på ett litet dystert humör idag. Och på tisdag ska vi tydligen ha ett litet möte efter det som har hänt.. Träningen gick bra iaf, så det var kul. Just nu har mamma och pappa gäster här, de e våra grannar som ärnhär på middag. Förresten så köpte pappa en iPhone till mamma idag, och då köpte han även en iPad till familjen, eftersom alla var sugna på en iPad, hihi. Den e helt underbar, wiihiiee. Äh, nu ska jag ut och gå med hunden i kylan.... Lite mysigt sådär
image description


Postat av: fanny

SV: Haha jaa, verkligen! :D

2011-11-26 @ 22:57:48
URL: http://fjsj.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!