Projektet är påbörjat

Så, det stora projektet att välja ut bilder från semestern har börjat. Jag har över 1000 bilder eftersom jag först fottat med min kamera, sendan med pappas systemkamera och sist med mammas kamera när min fått slut på bateri... Så det är endel bilder. Nu är iaf alla bilder överlaggda till min dator så imorron kanske jag kan lägga upp lite från min Cypern resa. Nu ska jag plugga lite inför hemkunskaps läxförhör som jag tänker göra imorron.

Just nu får jag också massa gulliga SMS från Elise!! Hon verkar överspeedad och är sådär överdrivet glad utan anledning som jag också kan bli ibland. Härligt!! Nu får ni en bild av mig och Elise på skolavslutningen för två år seden bara för de.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!