Onsdag

heej! igår var det några hemma hos mig, vi kollade på film, körde jag har aldrig, spelade gitarr, pratade massa skit och gjorde egentligen ingenting. Men det var mysigt. Alice hedda och fredrik sov här också. Det blev lite trångt men det gick bra :) jag och fredrik fick kanske 4 timmars sömn så är väldigt trött. 

idag har jag alice och hedda varit i stan och ätit lite och kollat runt lite, efter dt åkte jag till jimmy typ en timma sen hade jag träning. Världens bästa träning idag alltså :) Blev lite sugen på att börja köra trupp igen men då skulle jag ha 8 träningar i veckan det känns lite jobbigt. 

Snart kommer jimmy hit då ska vi Sova! Godnatt :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!