Ni skulle bara veta

Godkväll kära vänner!! Jag är sjukt trött och har precis kommit ut ur duschen. Har varit förfärligt trött hela dan. Och känns som att alla vart trötta och haft en seg dag idag. Både i skolan och på gympan. Somnade nästan på NO:n när vi såg film. Låg iaf och blunda. På matten bröt jag mer eller mindre ihop. Hatar matte!! Och de kapitel vi jobbar med nu är typ de svåraste vi nånsin haft! Nää, nog prat om sånt där hemskt. Träningen va oxå lite seg för mig. Men gick ända okej. I helgen är det RM i gymnastik! Bara en träning kvar! Ja, nu när ni läst det här har ni trott att det vart ett helt vanligt inlägg. Ett vanligt inlägg om vad som hänt under dagen. Men där har ni fel! Såååå fel!!! Detta är nämligen, ja jag är helt seriös, detta är ett unikt inlägg! För unikt för att fatta, det är mitt livs först inlägg från min nya iPhone! Min lilla flicka kom! Från och med idag är jag alltså ägare av en iPhone igen. Känns toppen. Men lite kaos nu. Måste sortera upp appar o massa sånt först innan jag på alvar kan börja njuta. Men jag är säker på, att du och jag ska ha det riktigt trevligt tsm!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!