Melancholia

Tävlingen igår gick sådär. Vi fick ett lika varv bortdömt på tumbling och en svårighet bortdömt i fristående. Lite synd. Men jag tyckte ändå jag körde mina varv bra :) Men så är det med lagsport, alla måste prestera topp om de ska funka. Jag är ändå inte besviken för tyckte alla gjorde sitt bästa även om de inte riktigt funkade denna gång. Ingen final med andra ord idag. Så får väl se vad jag gör istället. Vet inte om jag har träning eller inte idag. Får väl se.

Såg världens sjukaste film igår. Jag kan inte bestämma mig om jag älskar den eller hatar den. Antagligen både och. Malancholia hette den. Vet inte hur man ska beskriva handlingen. Den började med ett lyckligt par som skulle gifta sig. Men sen visar det sig att hon är en helt klart anorlunda brud. Handlingen övergår till en väntan och skräck inför jordens undergång. Man väntar och väntar på att något ska ske så att de man väntar på inte ska hända. Små mystiska detaljer är med i filmen som man inte mäsker om man inte är väldigt uppmärksam. Små detaljer som skulle kunna ge ett hopp om att de ändå inte måste sluta med en smäll. Som att man under nån sekund kan se hål nr 19 på gofbanan. Deras golfbana har bara 18 hål! Men så smäller det ändå... Hopplös film.




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!