Måndag, Fjortonde November

Har varit och hämtat hunden från dagis för en stund sen. Kallt som satan ute, höll på att frysa ihäj. Det är som vinter utan snö just nu. 

Har haft världens jävla huvudvärk + mensvärk. Inte härligt, känns som om mitt huvud kommer sprängas just nu. 
Var hos SYV idag och pratade gymnasium. Fick typ ingen hjälp alls eftersom jag redan vet vad jag vill. Så kändes lite meningslöst att sitta där i tjugo minuter när hon bara babbla om oviktiga saker som ja redan visste.

Igår var jag med familjen på Stockholmsmässan. Där var det båtmässa, skidmässa, matmässa och hälsomässa. Lite av allt möjligt sådär, jag var inne på alla utom matmässan. Så firade vi Farsdag iår. Han fick en skjorta när vi kom hem som jag och Axel köpte förra veckan.

Hade uppvisning på Isprinsessan (tävling) i Husby. Gick helt okej faktist. Hade ett fall, men eftersom de va uppvisning. Kändes lite som tävling på uppvärmningen förutom att vi saknade de andra lagen då, hehe.
Några få bilder:

Älskade ML

Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!