Jag ska bli mamma!!

Alice har ju redan skrivit lite om vad jag gjort idag. Jag har typ lärt mig alla eng ord nu. Men de va några meningar oxå som skulle skrivas?? Aja, imorgon ska jag inte bli sen till skolan!! Har blivit endel 5 min på morgonen typ. Men inte imorron inte. Har ställt klockan lite tidigare nu. Och jag ska läsa NO på morgonen om jag orkar. Måste klara NO:n bättre de här temat! Nu är det tid för sömn. Natti! JUSTE! Imorron skulle min iPhone 4s komma. Mitt lilla adoptivbarn!! Åhh jag borde verkligen välkommna henne på bästa sätt. Men imorron har jag träning och risken för att huset står tomt när hon knackar på är stor... Isf dröjer det nog några dagar till innan jag får henne. Ska lete fram kläderna (skalet) som min förra pojke (iPhone) hade. Inte ska hon behöva gå naken heller! ;)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!