Jag är här igen

Jag har varit lite frånvarande ett tag. Med de e för att de vart så mycket i skolan. Jag SMSar endel med lite tjejer just nu och om de går som jag vill (förhoppningsvis som alla vill) så ska vi hitta på något riktigt skojigt efter jul :)
Imorron känns som att de kommer bli en härlig dag. Hoppas min magkänslan har rätt. Vi ska till gymnasie mässan med klassen och den enda lektion vi skulle haft är inställd. Så, imorron har jag ingen lektion. Alltså inga läxor. Alltså inget plugga ikväll och alltså sovmorgon imorron. En grymt härlig efterlängtad och behövande sovmorgon! Har blivit alldeles för sena kvällar med plugg och SMS. Ikväll blir de sova!!
Sov gott!! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!