Godnatt


Gokväll allihopa, sa till mig själv att jag skulle gå och lägga mig tidigt ikväll, men så blev det inte riktigt. Klockan är nu lite över elva och egentligen ska jag sova nu eftersom jag börjar tidigt imorrn. Men fick faktiskt lite blogg lust, så jag slänger in ett kort litet inlägg från mobilen nu. (det är därför det ser konstigt ut med bilder och så)

Har hunnit sticka lite på min halsduk, kollat på tv och tävlat mot min bror i Tempel Run!
Alltid är det tävling om nått ;) förra helgen tävlade vi om vem som kunde få högst level på Unblock Me. Haha, vilka syskon alltså!

Har duschat och rakat benen sådär extreeemt mysigt lena! Nu ska jag läsa lite och sedan godnatt! :)
Nyduschad tjej! Snea ögon... Men vafan, ingen är perfekt!

Det mysigaste som finns, raggsockor!

Tjejböcker eller vaddå? Hehe, men dom är riktigt bra!



Godnatt / Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!