Första advent

Jag glömde tända första ljuset i adventsljusstaken imorse! Sånt får ju bara inte hända! Känns iaf konstigt att det är första adevent. Känns inte som att det är 4 veckor till jul. Herregud, de är ju ingenting! Min första advent har iallafall varit bra. Jag har just klivit upp ur ett långt bad och ska nog snart gå och lägga mig. Vet inte varför, men mår otroligt bra nu. Sådär glad utan anledning på nått sätt.

I fredags planterade jag blomman som jag fick av någon skola på gymnasie mässan. Ina gick fram och pratade med dem för att få en blomma. Men hon fick ingen. Men för mig ville dom smöra ;) Haha, tycker skolan verkar gymt roligt, någon slags äventyrsinrriktning. Men vet inte riktigt. Det var typ en internatskola, och det har inte funnits i mina tankar överhuvud taget att jag ska flytta hemifrån...!?


Hoppas den växer sig stor och fin!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!