Föreläsning

Jag och Hanna har suttit på föreläsning hela kvällen i församlingshemmet. De pratade om två olika pilgrimsvandringar till Santiago de Competelo  som några hade gjort. Verkade ganska kul faktiskt, men för att göra det så måste man ha gått två (?) år på Taize först. Och jag och Hanna är inne på vårt första år nu. Efteråt så var det Taize mässa. Ganska så mysig faktiskt, brukar vara mysigare när vi får sitta på golvet och det bara är vi Taize människor där och inte massa äldre. Träffade massa kompisar som det var jättelängesen man såg sist.

Har tillochmed hunnit läsa lite ur min nya bok. Jag läser den på svenskan, den handlar om en trettonårig flicka under andra världskriget som är nybliven nazist av propagandan. ULRIKE heter den, rätt så bra hittills iaf!

Godnatt ! / Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!