Blä

Känner mej lite usch just nu faktist. Har suttit och kollat på gymnasium i säkert två timmar just  nu. Lite småsegt sådär. Har kommit fram till vad jag kanske vill gå, men ska gå på några Öppet Hus innan jag bestämmer mig.

Jag vill bli polis när jag blir stor, eller jobba inom försvaret, kanske kustbevakningen. Förut ville jag bara gå Sam/Beteendevetenskap, men nu vet jag inte riktigt längre. Antingen blir det de, eller kanske humanistiskt eller så vill jag gå på Bernadottegymnasiet som ligger på söder. Då läser man till olika uniformsjobb.
Är riktigt tagg på det, även fast det verkar hårt och strikt/strängt, men det låter sjukt kul!

Gick igenom mina omdömen för en stund sen, säger bara BLÄÄÄÄÄ!  Vissa ser ju helt okej ut, men andra ämnen; man ba whooot? Trodde jag var bättre än så..! På torsdag har jag utvecklingssamtal,  får väl se hur det går..


Like this right now....

Godnatt på er! / Alice



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!