Adrenalinkick check!

heej! kom precis hem från träningen. Hamande i värsta chock tillståndet idag. Helt sjukt vad rädd jag var. Skulle köra en volt jag inte vågat gra på mattan på ett år. Dubbel. Så bestämmer vi oss för att jag ska köra. Både Ina och Min tränare stog med extra mattor ifall jag skulle skada mig som förut. Men jag ställde första. Jag blev så chockad så jag gick av och grät och då börja min tränare också gårta hahah helt sjukt men nu är jag ver lycklig och kommer sommna gott inatt! :D

nu ska jag duscha hejdå !


Postat av: Ellinor Åberg

Fin blogg du har tjejen! gillar den verkligen :)

2011-11-10 @ 12:56:27
URL: http://etzas.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!