4/11 - 2011

Har haft en jättebra dag med Jimmy idag. Han vaknade tillslut imorse. Jag hällde vatten på honom, han blev jätte glad hihi. När vi kommit upp ur sängen tog vi en lång promenad i skogen med emil. Vi höll på att gå vilse men hittade tillslut. Vi gick hem till jimmy en stund och hämtade pengar och sånt. Sen gick vi hem till mig och hämtade mina pengar sen tog vi hans firma bil och åkte och åt lunch tillsammans myspys. Efter det åkte vi ooch hämtade upp Tim och åkte till farsta en stund. Nu e jag hemma och ska snart iväg på träning. Sista innan Svenska cupen 4 imorrn :D 

image descriptionimage descriptionimage description



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!