23.46

Oj, nu blev det ett sent inlägg igen. Orkade inte blogga när jag kom hem från skolan
. Har försökt att lova mig själv att gå och lägga mig tidigt så att jag somnar tidigt och då inte vara så trött på morgonen.
Har varit och tränat i Saltis idag. Pappas snäll o skjutsade mig till busshållplatsen, sen åkte jag typ 6 stationer,där möttes jag upp av Emma och hennes mamma så fick jag skjuts av dom. Träningen var riktigt jobbig idag. Vi har ju uppvisning på söndag, så nu måste all koregrafi bli klar, men framförallt hela programmet! I slutet körde vi Idioten, den är så extremt jävla jobbig så att man tror att lungorna kommer sluta fungera efteråt. Och om man inte kämpar allt vad man har eller kommer bland de sista så får man ett straff. Typ dom några varv knäböj runt isen. Alltså kör man så kör man så hårt man kan även fast kroppen och lungorna är helt slut.
Hatar att blogga via iphonen, tar så lång tid att skriva värsta texten, dessutom suger BloggAppen. De gör de ännu värre, jag orkar inte starta datorn nu på kvällen heller, så det här får väl duga. Kanske tillochmed hinner slänga in ett snAbbt inlägg imorrn på morgonen ! Godnatt



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!