Stress?

Mamma och pappa skulle iväg och köpa en ny gasolgrill och jag skulle hämta några grejer i stallet. Så då tog jag med mej datan i bilen. Dom var inne på Coop forum hur länge som helst, säkert en timma. Under den tiden hade jag säkert hunnit skriva åtmindtonde ett kapitel + min matdagbok. Men lat som jag är så gjorde jag bara min matdagbok. Men nu när jag skulle mejla den till min hemkunskapslärare insåg jag att jag inte har hennes mail adress. Så nu kan jag inte skicka den...
Nu ska jag skriva klart hela svenska boken hade jag tänkt, får väl typ sitta uppe hela natten. Ska dessutom laga mat, så att jag får lunch imorrn. Hur fan ska jag hinna?!
Hela jag är super trött och mina ben vill bara dö just nu, men ändå sitter jag och skriver på bloggen. Den tiden som egentligen kunde ha används till att skriva på svenskan...
Imorrn blire prao igen och då ska vi ha Issa, hoppas vi får rida!!

Måste bara berätta att jag och Hedda har smidigt lite framtidsplaner. Vårt liv kommer bli grymt!
Skriver om det nån annan gång!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!