Segt...

Har varit hemma hela dagen för att kämpa med mina svenska texter. Men jag har ändå bara skrivit några meningar. Hatar det, det är så typiskt mig att aldrig komma igång. Sen kommer jag säkert komma igång typ vid kl 11 ikväll och så kommer jag behöva sitta uppe hela natten...

Så en riktigt tråkig dag har det varit för mig. Känner mig så dum mot min farmor och farfar som åkt hit från Linköping, men de får ändå aldrig träffa mig för jag är iväg på träningar och grejer och sen när jag är hemma sitter jag på mitt rum och försöker skriva. Men jag ska i alla fall se Mästarnas Mästare med dem ikväll. Tycker det är lite roligt och jag har kollat på nästan alla avsnitten. Ikväll är det ju final!! :D




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!