Ronja

Hejhej, här kommer den andra presentationen av oss tre. Vi är alltså tre tjejer som bloggar, Ronja, Alice och Hanna.

Jag heter alltså Ronja och är 14 år, jag fyller 15 i sommar. Jag bor i Stockholm/tyresö och här har jag bott hela mitt liv.

Jag älskar att träna det är typ det bästa som finns. Jag tränar just nu bara Trampolin. För ett år sen gick jag på truppgymnastik också men tröttnade efter ett tag då vi gick upp i SM-truppen. När jag var liten tränade jag upp till 24 timmar i veckan då jag tränade som mest, efter ett tag var kroppen helt slut och orkade inte mer.
Hanna har jag känt nästan hela mitt liv vi har gått i samma skola och hon tränar också gymnastik, Hon kör USM i helgen! lycka till HANNA! och alice har jag känt ända sen 6.an om man inte räknar med att vi gick på simskola när vi va typ 4 :)

Och nu ni ba k.bry men det var lite om mig!



/ Ronja




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!