Ny kamera

Jag behöver verkligen en ny kamera. Min förra har gått sönder och eftersom vi inte har någon försäkting på den så blir det bara dyrare om vi lämnar in den. Förut hade jag en Casio Exilim Ex-H20G och den var super bra, Alice har en lika dan. 

Så nu har jag hittat en liknade, samma modell typ fast en lite nyare så funderar på att köpa den här :
Den har :
16,1 megapixlar
24 mm vidvinkel
12,5 optisk zoom
lång bateritid
HD inspelning 

Så den låter faktiskt ganska så bra och jag behöver en nu när vi åker till Italien nästa söndag. Den  kostar bara 1990 just nu så får se vad pappa säger också :)

/ Ronja




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!