Måndag

Fy skäms på mig!! har nästan helt glömt bort att vi hade en blogg men kom nyss på att jag kanske borde blogga? Idag på pappas jobb har jag inte gjort så mkt jag gick ut med hunden lite då och då sen har jag hjälpt en gullig tant som heter kerstin med att sortera massa papper som ska skickas iväg med posten. Intressant. Idag hade jag min sista träning innan sommarlovet också, såå tråkigt vll träna massor det är nu alla mina spärrar börjar släppa och jag vågar köra mer och mer saker. Ännu tråkigare var att Ina gjorde ¨en ronja ¨ ¨ åt andra hållet. Alltså en ganska rejäl stäckning i ryggen, fast tror det gick hyfsat bra för henne iaf.  Nästa sesång eller vad man säger då händer det grejer, herregud vad kul det ska bli.. men det är fortfarande lite halvt hemligt så det tar vi då trampolinen sätter igång igen.
Imorrn får jag lite sov morgon för pappa ska på möte här i tyresö först men ska ändå försöka sova nu är helt slut. så jag säger väll Godnatt.
Ganska dåligt med bilder i bloggen idag, men här får ni. Sommaren närmar sig nu! <3




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!