Hemma!

Hemma från shoppingen nu. Shit man blir helt slut av att gå runt i afärer såhär länge. sex timmar var jag och mamma i Nacka och vi bara shoppa och shoppa eller rättare sagt jag mamma fick inte köpa ngt, snäll jag är på morsdag å allt. När vi skulle åka hem hittade vi inte bilen vi gick runt och letade jätte länge, sen visade det sig att vi stog på fel plan så vi hittade den tilslut iaf :)


Lite utav mina påsar & i påsarna ligger det andra påsar hihih. Ska försöka be pappa väldigt snällt om att åka och köpa en kamera imorrn så ska jag visa mer vad jag köpt. Det blir så dåliga bilder med Iphonen. 

/ Ronja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!