Hanna

Ja, vet inte riktigt hur det blev såhär. Men nu har jag blogg. Min absolut första. Just nu fattar jag typ inte alls hur man ska göra, men jag kanske lär mig.

Jag är 14 år och bor som mina vänner också i Tyresö. Har bott här i hela mitt liv. Jag bor med min mamma, pappa, bror, mina två söta kaniner Issy och Cox och min älskade katt Nishiki.

Jag är en träningsmänniska så jag älskar att träna. Jag tränar gymnastik och klättring. Men det är gymnastiken jag gillar mest. Gymnastik har jag tränat sedan jag lärde mig gå. Mer eller mindre. Men jag har fortfarande inte tröttnat, så jag kör på tills ryggen går av. Imorron ska jag tävla USM i gymnastik och jag är skitnervös inför det. Och jag måste gå upp 05.30!! Alla som känner mig vet att det är något som kommer bli riktigt tufft för mig. Men har inget val...

Alice skrev att vi lärde känna varandra i när vi var 6 år. Men jag vet att vi kände varandra innan vi började 6:års tillsammans. Men runt 5 år va vi. Ronja och jag träffades nog någon gång när vi började på gymnastik tillsammans. Tror vi ckså var 5 år då.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!