Godmorgon

Godmorgon. Har precis vaknat. Så ligger i sängen och mobil bloggar lite. Både Alice och Hanna gick ju upp jätte tidigt imorse, Alice är på nån häst sak i Norrköping men hon har sagt att hon ska försöka mobil blogga lite och Hanna är på usm i Järfälla! Så det kommer nog bara va jag som updaterar idag och Alice med lite mobil blogg. Idag ska jag nog bara ta det lugnt kanske ska börja skriva ner saker jag behöver packa och shoppa innan nästa söndag då vi laamour och typ 40 andra underbara ungdommar åker iväg på Konfa resa det ska bli så kul!! Får se vad jag hittar på, slänger in ett inlägg senare :) /Ronja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!