Fredag

Hej. Den här fredagen har jag nästan inte gjort nånting men ändå har jag gjort jättemycket. Vi började skolan 10 och slutade 12 då gick jag hem till alice ett tag sen klockan 2 kom hanna. Och då startade vi denna blogg som vi ska försöka hålla igång ett tag nu. vid halv sex gick jag hem och duschade och redan kvart över sex var alice hos mig då gick vi och handla lite sen slängde vi hopp en jätte god sallad och satt oss och åt på en klippa vid havet som ni såg på bilderna under.

Det var sommar kännslor gånger tusen även fast det inte var världens bästa väder men ändå.
Så ett härligt litet sommar tips: ta en bästa vän släng i hopp en liten sallad och sätt er på en klippa vid havet och prata massa tjejsnack. Underbart :)

Det här blir nog det sista inlägget ikväll så nu säger jag Godnatt!<3

Bjuder på denna / Ronja



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!